Dostawa i płatności
WYSYŁKA
VOLNA wysyła zamówione produkty za pośrednictwem firmy InPost.
Ceny wysyłki na terenie Polski:
- Paczkomat InPost - 11,90 zł
- Kurier - 13,90 zł
Ceny wysyłki na terenie Europy:
Poczta Polska - Global Expres - 36,00 zł
Ceny wysyłki do USA:
Poczta Polska - Global Expres - 48,00 zł
Darmowa wysyłka przysługuje dla zamówień o wartości co najmniej:
- 400 zł dla wysyłek na terenie Polski
- 800 zł dla wysyłek na terenie pozostałych krajów
Towar wysyłamy w przeciągu 2 dni od zaksięgowania wpłaty (wyłączając weekendy). W przypadku płatności kartą jest to czas liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
Jeśli w zamówieniu są produkty o różnym terminie wysyłki, wysyłamy przesyłkę po skompletowaniu całego zamówienia.
Do czasu dostawy należy doliczyć jeszcze czas przesyłki zależny od wybranej opcji dostawy.
O uruchomieniu dostawy zostaną Państwo poinformowani w osobnej wiadomości na adres e-mail wskazany podczas zamówienia.
Większość przesyłek kurierskich na terenie Polski dostarczana jest kolejnego dnia po przekazaniu paczki kurierowi. W niektórych przypadkach termin dostarczenia może wydłużyć się do trzech dni. W sytuacji dłuższego oczekiwania na przesyłkę prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta pod adresem shop@volna.pl
PŁATNOŚCI
Oferujemy następujące formy płatności:
- przelew bankowy na konto: (mBank) 79 1140 2004 0000 3102 7887 8548
- płatności online (w tym karty płatnicze)
- Blik
- przelew tradycyjny
W przypadku nieopłacenia przez Konsumenta zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
Podmiotami świadczącymi obsługę płatności online na naszej stronie są:
1. Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590
2. mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Senatorska 18, kod pocztowy: 00-950, KRS: 0000025237
W ramach płatności online obsługujemy przelewy online do banków oraz karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
Zamawiający jest zwolniony z jakichkolwiek opłat transakcyjnych związanych z realizacją zakupu i ponosi jedynie koszty związane z kosztem dostawy oraz zamawianymi produktami.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
Lista obsługiwanych płatności online:

